Založ si blog

: -)))

Velmi si cennm rúška, vďaka nim som ani ja ani moja rodina neboli minulý ani tento rok chorí ani jediný krát.

Tí ktorí ho hrdo až premotivovane nosili, pred covidom, kašlali, prskali kde sa im zachcelo, bezohľadne chodili medzi ľudí chorí do obchodu, doškoly aj do práce.

Nebrali ohľad na ľudí ktorí takéto správanie odmietali a nehovoriac o hygienických návykoch ktoré objavili len keď sa zjavili dezinfekčné prípravky zdarma pred vstupom do predajní.

A som rada že táto primitívna vláda, mi veľmi rozšírila pohľad na ľudí v mojom okolí.

Takže za seba: trpké obdobie, užitočná skúsenosť.

Pretože slobodu musíš mať v hlave a je jedno aký ,,režim,, ti nastolí niekto iný…. obmedzeným ľuďom sloboda nechýba oni ale veľmi radi o nej hovoria ostatným.

A ešte o tolerancii o zodpovednosti o pozitívnom myslení………………

obidvaja. .

15.02.2019

Niekde sa asi chyba stala. Snáď som ťa dobre nepoznala. Niekde sa isto chyba stala, ja som do vzťahu vraj málo dala.. Niekde sa asi chyba stala, naša láska nám všetko vzala . Ja , bojím sa že sa chyba stala.. Dnes som to s nami dvoma vzdala. Pomaly sa prebúdzať, pomaly vstávať Po zemi kráčať, svoj život zvládať Obidvaja na všetko rovnaké práva máme , sami [...]

Ťahám ťa dole

16.01.2019

Po ceste nikam sama kráčam. A kroky vlastné ani nepočuť. Myšlienok toľko v hlave zvláčam , hromadím bolesť , vlastnú púť. Strácam sa v tichu bez znamení. Nikto mi ruku nepodá. Čo z mojej hlavy von pramení , to nie je život ani sloboda . Predo mnou nič a za mnou ty . Ostal si sám a zmätený . Prestaň sa pýtať nepoviem Ti , prečo je môj život stratený . [...]

Tak si tu

24.01.2017

V tvojich očiach už nevidím náš odraz , toho čo bolo , ani čo mohlo byť. Prešli sme doteraz zložitých dosť trás a ani na jednej sa spolu zastaviť. Prestal si počúvať čo vravím , potom aj cítiť smútok môj . Ty si bol pre mňa ten pravý , ale aj strach a nepokoj . Načo sa pýtať , kto účet platí , kto v lásku veril, ľúbil , [...]

fico, šimečka

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

28.04.2024 14:45

Najvyššie preferencie v apríli má strana Smer, ktorá by získala 21,1 percenta hlasov. V parlamente by bolo podľa prieskumu Focusu 7 strán.

Erik Tomáš

Hlas chce mať šéfa NR SR, odvoláva sa na koaličnú dohodu. Podľa Gröhlinga Danko zablokoval voľbu predsedu

28.04.2024 14:41

Pokiaľ by nebol zvolený predseda parlamentu z Hlasu-SD, strana to môže považovať za porušenie platnej koaličnej dohody.

Rafah

Abbás: Útoku na Rafah môžu zabrániť len Spojené štáty

28.04.2024 13:30

Plánovanej pozemnej operácii izraelskej armády v Rafahu na juhu Pásma Gazy môžu zabrániť iba Spojené štáty, uviedol Mahmúd Abbás.

Rusko, Deň víťazstva

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 12004x
Priemerná čítanosť článkov: 1501x

Autor blogu

Kategórie