Založ si blog

Tak si tu

V tvojich očiach už nevidím  náš odraz ,

toho čo bolo , ani  čo mohlo byť.

Prešli sme doteraz zložitých dosť trás

a ani na jednej sa spolu zastaviť.

 

 

Prestal si počúvať čo vravím ,

potom aj cítiť smútok môj .

Ty si bol pre mňa ten pravý ,

ale aj strach a nepokoj .

 

 

Načo sa pýtať , kto účet platí ,

kto v lásku veril, ľúbil , nerátal .

Jeden z nás  navždy niečo stratil ,

len cenu , akoby vôbec nechápal .

 

 

Tak si tu ,  ale nie ten ,  čo trpí ,

ľahko sa dokážeš s tým vyrovnať .

Život ide ďalej , pre múdrych či hlúpych ,

pre tých čo nechcú aj tých čo rozhodli to vzdať .

 

 

Stojíš tu a hľadáš mi v tvári ,

odpoveď na život ten pred nami ,

boli sme ,,dokonalý ” párik

a oddnes len dvaja neznámi .

 

 

Cesty  sa rýchlo rozdelia ,

ak to tak láska zariadi .

Z dvoch sŕdc neostanú priatelia ,

horúcu  bolesť len čas v nás ochladí

: -)))

27.05.2021

Velmi si cennm rúška, vďaka nim som ani ja ani moja rodina neboli minulý ani tento rok chorí ani jediný krát. Tí ktorí ho hrdo až premotivovane nosili, pred covidom, kašlali, prskali kde sa im zachcelo, bezohľadne chodili medzi ľudí chorí do obchodu, doškoly aj do práce. Nebrali ohľad na ľudí ktorí takéto správanie odmietali a nehovoriac o hygienických návykoch ktoré [...]

obidvaja. .

15.02.2019

Niekde sa asi chyba stala. Snáď som ťa dobre nepoznala. Niekde sa isto chyba stala, ja som do vzťahu vraj málo dala.. Niekde sa asi chyba stala, naša láska nám všetko vzala . Ja , bojím sa že sa chyba stala.. Dnes som to s nami dvoma vzdala. Pomaly sa prebúdzať, pomaly vstávať Po zemi kráčať, svoj život zvládať Obidvaja na všetko rovnaké práva máme , sami [...]

Ťahám ťa dole

16.01.2019

Po ceste nikam sama kráčam. A kroky vlastné ani nepočuť. Myšlienok toľko v hlave zvláčam , hromadím bolesť , vlastnú púť. Strácam sa v tichu bez znamení. Nikto mi ruku nepodá. Čo z mojej hlavy von pramení , to nie je život ani sloboda . Predo mnou nič a za mnou ty . Ostal si sám a zmätený . Prestaň sa pýtať nepoviem Ti , prečo je môj život stratený . [...]

Žilina, polícia, riskantná jazda

Sedemnásťročného mladíka pri riskantnej jazde zastavili až policajné výstrely

27.04.2024 22:24

Vodič BMW na výzvy na zastavenie nereagoval, policajti museli použiť varovné výstrely.

Jaroslaw Kaczyński

Líder opozičnej PiS Kaczyňski: Kandidujeme do europarlamentu, aby sme odmietli Green Deal

27.04.2024 22:09

Európska zelená dohoda bude podľa Kaczyńského pre Poľsko znamenať i čoraz vyššie ceny energií, ale aj nárast cien "prakticky vo všetkých oblastiach".

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 12001x
Priemerná čítanosť článkov: 1500x

Autor blogu

Kategórie