Založ si blog

obidvaja. .

Niekde sa asi chyba stala.

Snáď som ťa dobre nepoznala.

Niekde sa isto chyba stala,

ja som do vzťahu vraj málo dala..

 

Niekde sa asi chyba stala,

naša láska nám všetko vzala .

Ja , bojím sa že sa chyba stala..

Dnes som to s nami dvoma vzdala.

 

Pomaly sa prebúdzať, pomaly vstávať

Po zemi kráčať, svoj život zvládať

Obidvaja na všetko rovnaké práva máme ,

sami seba zas o niečo viac spoznávame.

 

Niekde sa asi chyba stala ,

keď ja som nedávala a iba brala.

Niekde sa isto chyba stala,

keď v tebe nie ja, iba vlastná sláva.

 

Čo cítim teraz ja ? Čo hovoríš ty?

každý z nás je tou svojou pýchou opitý.

Vytriezvieť znamená priznať chýb svojich pár.

Zabudnúť netreba , skúsenosť,  pokorných dar.

 

Niekde sa asi chyba stala.

Viac počúvať som ťa mohla , mala.

Niekde sa isto stala chyba .

Láska nám zúfalo obom chýba.

: -)))

27.05.2021

Velmi si cennm rúška, vďaka nim som ani ja ani moja rodina neboli minulý ani tento rok chorí ani jediný krát. Tí ktorí ho hrdo až premotivovane nosili, pred covidom, kašlali, prskali kde sa im zachcelo, bezohľadne chodili medzi ľudí chorí do obchodu, doškoly aj do práce. Nebrali ohľad na ľudí ktorí takéto správanie odmietali a nehovoriac o hygienických návykoch ktoré [...]

Ťahám ťa dole

16.01.2019

Po ceste nikam sama kráčam. A kroky vlastné ani nepočuť. Myšlienok toľko v hlave zvláčam , hromadím bolesť , vlastnú púť. Strácam sa v tichu bez znamení. Nikto mi ruku nepodá. Čo z mojej hlavy von pramení , to nie je život ani sloboda . Predo mnou nič a za mnou ty . Ostal si sám a zmätený . Prestaň sa pýtať nepoviem Ti , prečo je môj život stratený . [...]

Tak si tu

24.01.2017

V tvojich očiach už nevidím náš odraz , toho čo bolo , ani čo mohlo byť. Prešli sme doteraz zložitých dosť trás a ani na jednej sa spolu zastaviť. Prestal si počúvať čo vravím , potom aj cítiť smútok môj . Ty si bol pre mňa ten pravý , ale aj strach a nepokoj . Načo sa pýtať , kto účet platí , kto v lásku veril, ľúbil , [...]

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Titanic - fotografia ľadovca

Hodinky najbohatšieho muža na Titaniku sa predali za viac ako milión libier

28.04.2024 16:28

Zlaté vreckové hodinky, ktoré patrili najbohatšiemu cestujúcemu na palube Titaniku, sa predali za takmer 1,2 milióna libier.

fico, šimečka

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

28.04.2024 14:45

Najvyššie preferencie v apríli má strana Smer, ktorá by získala 21,1 percenta hlasov. V parlamente by bolo podľa prieskumu Focusu 7 strán.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 12005x
Priemerná čítanosť článkov: 1501x

Autor blogu

Kategórie