Založ si blog

Len ty a ja

Pozerám sa na teba

a rozmýšľam , ako ďalej .

Ako to zvládať , čo život ,

v tejto izbe malej .

 

 

Už toľko krát som cítila smútok ,

bolesť či strach .

Teraz si tu , nemyslím už na nič

a nechcem to  vzdať .

 
Zvláštna to samota , s tebou

je inakšia .

Ja nie som ja a ty nie si

sen ,ale skutočnosť najkrajšia .

 

 

Pozerám na teba ,

na rúčku drobunkú .

Chce sa mi plakať , smiať ,

sľúbiť ti záruku .

 

 

Každý deň dívam sa ,

na tvoju tváričku .

Nikoho nehľadáš ,

spoznávaš mamičku .

 

 

Zvláštna to samota , s tebou ,

je inakšia .

Samé sme ostali , si

pre mňa najdrahšia .

 

 

Ráno sa zobúdzam ,

zo strachom s radosťou .

Privítam nový deň ,

s láskou a hrdosťou .

 

 

Samé sme Ty a Ja ,

v izbičke malej len .

s tebou už samota ,

ostala navždy sen !

: -)))

27.05.2021

Velmi si cennm rúška, vďaka nim som ani ja ani moja rodina neboli minulý ani tento rok chorí ani jediný krát. Tí ktorí ho hrdo až premotivovane nosili, pred covidom, kašlali, prskali kde sa im zachcelo, bezohľadne chodili medzi ľudí chorí do obchodu, doškoly aj do práce. Nebrali ohľad na ľudí ktorí takéto správanie odmietali a nehovoriac o hygienických návykoch ktoré [...]

obidvaja. .

15.02.2019

Niekde sa asi chyba stala. Snáď som ťa dobre nepoznala. Niekde sa isto chyba stala, ja som do vzťahu vraj málo dala.. Niekde sa asi chyba stala, naša láska nám všetko vzala . Ja , bojím sa že sa chyba stala.. Dnes som to s nami dvoma vzdala. Pomaly sa prebúdzať, pomaly vstávať Po zemi kráčať, svoj život zvládať Obidvaja na všetko rovnaké práva máme , sami [...]

Ťahám ťa dole

16.01.2019

Po ceste nikam sama kráčam. A kroky vlastné ani nepočuť. Myšlienok toľko v hlave zvláčam , hromadím bolesť , vlastnú púť. Strácam sa v tichu bez znamení. Nikto mi ruku nepodá. Čo z mojej hlavy von pramení , to nie je život ani sloboda . Predo mnou nič a za mnou ty . Ostal si sám a zmätený . Prestaň sa pýtať nepoviem Ti , prečo je môj život stratený . [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 11998x
Priemerná čítanosť článkov: 1500x

Autor blogu

Kategórie