Založ si blog

Ťahám ťa dole

Po ceste nikam sama kráčam.

A kroky vlastné ani nepočuť.

Myšlienok toľko v hlave zvláčam ,

hromadím bolesť , vlastnú púť.

 

Strácam sa v tichu bez znamení.

Nikto mi ruku nepodá.

Čo z mojej hlavy von pramení ,

to nie je život ani sloboda .

 

Predo mnou nič a za mnou ty .

Ostal si sám a zmätený .

Prestaň sa pýtať nepoviem Ti ,

prečo je môj život stratený .

 

Nie sú vždy veci a činy ,

akoby v detstve si snil .

Len ťažko ostávaš bez viny ,

zo svetom ktorý si vytvoril .

 

Späť sa viac neobzriem .

Tvoju tvár nikde  nehľadám .

Bremeno  zo sebou odnesiem.

Nezablúď , v tme kráčať iba ja ovládam .

: -)))

27.05.2021

Velmi si cennm rúška, vďaka nim som ani ja ani moja rodina neboli minulý ani tento rok chorí ani jediný krát. Tí ktorí ho hrdo až premotivovane nosili, pred covidom, kašlali, prskali kde sa im zachcelo, bezohľadne chodili medzi ľudí chorí do obchodu, doškoly aj do práce. Nebrali ohľad na ľudí ktorí takéto správanie odmietali a nehovoriac o hygienických návykoch ktoré [...]

obidvaja. .

15.02.2019

Niekde sa asi chyba stala. Snáď som ťa dobre nepoznala. Niekde sa isto chyba stala, ja som do vzťahu vraj málo dala.. Niekde sa asi chyba stala, naša láska nám všetko vzala . Ja , bojím sa že sa chyba stala.. Dnes som to s nami dvoma vzdala. Pomaly sa prebúdzať, pomaly vstávať Po zemi kráčať, svoj život zvládať Obidvaja na všetko rovnaké práva máme , sami [...]

Tak si tu

24.01.2017

V tvojich očiach už nevidím náš odraz , toho čo bolo , ani čo mohlo byť. Prešli sme doteraz zložitých dosť trás a ani na jednej sa spolu zastaviť. Prestal si počúvať čo vravím , potom aj cítiť smútok môj . Ty si bol pre mňa ten pravý , ale aj strach a nepokoj . Načo sa pýtať , kto účet platí , kto v lásku veril, ľúbil , [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 11959x
Priemerná čítanosť článkov: 1495x

Autor blogu

Kategórie