Založ si blog

Okno

Dívam sa za tebou ,

ako nôžkami mi prepletáš ,

letmo bozk posielam ,

za mnou sa obzeráš .

 

 

Prajem ti pekný deň .

Pokojný , radostný .

Si pre mňa deň čo deň ,

splnenie túžob , svetlom z tmy .

 

 

Pozerám za tebou zo smútkom ,

s radosťou .

Zamávaš , podskočíš ,

topím sa hrdosťou .

 

 

Prajem ti krásny deň .

Pokojný , radostný .

budem tu pre teba ,

ustrážim tvoje sny .

 

 

Každý deň , pozerám za tebou

cez okno.

Motkáš sa , otáčaš ,

kráčaš tak nerovno .

 

 

Viem čo máš na perách ,

viem čo chceš povedať .

Pozerám za tebou

a nemám sa čoho báť .

 

 

Bola si dievčatko , pre mňa ,

vždy zostaneš .

Zmeníš sa zakrátko

s tebou cesta a okno tiež .

 

 

Si iba dievčatko , strapaté ,ospalé .

kráčaš si ,

chodníčkom ,

netúžiš po sláve .

 

 

Božtek ti posielam a ktovie ,

možno raz , hore sem ,

znova pozrieš sa , na okno …

moje .

 

: -)))

27.05.2021

Velmi si cennm rúška, vďaka nim som ani ja ani moja rodina neboli minulý ani tento rok chorí ani jediný krát. Tí ktorí ho hrdo až premotivovane nosili, pred covidom, kašlali, prskali kde sa im zachcelo, bezohľadne chodili medzi ľudí chorí do obchodu, doškoly aj do práce. Nebrali ohľad na ľudí ktorí takéto správanie odmietali a nehovoriac o hygienických návykoch ktoré [...]

obidvaja. .

15.02.2019

Niekde sa asi chyba stala. Snáď som ťa dobre nepoznala. Niekde sa isto chyba stala, ja som do vzťahu vraj málo dala.. Niekde sa asi chyba stala, naša láska nám všetko vzala . Ja , bojím sa že sa chyba stala.. Dnes som to s nami dvoma vzdala. Pomaly sa prebúdzať, pomaly vstávať Po zemi kráčať, svoj život zvládať Obidvaja na všetko rovnaké práva máme , sami [...]

Ťahám ťa dole

16.01.2019

Po ceste nikam sama kráčam. A kroky vlastné ani nepočuť. Myšlienok toľko v hlave zvláčam , hromadím bolesť , vlastnú púť. Strácam sa v tichu bez znamení. Nikto mi ruku nepodá. Čo z mojej hlavy von pramení , to nie je život ani sloboda . Predo mnou nič a za mnou ty . Ostal si sám a zmätený . Prestaň sa pýtať nepoviem Ti , prečo je môj život stratený . [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 11996x
Priemerná čítanosť článkov: 1500x

Autor blogu

Kategórie