Založ si blog

Archív: január, 2017

Tak si tu

V tvojich očiach už nevidím náš odraz , toho čo bolo , ani čo mohlo byť. Prešli sme doteraz zložitých dosť trás a ani na jednej sa spolu zastaviť. Prestal si počúvať čo vravím , potom aj cítiť smútok môj . Ty si bol pre mňa ten pravý , ale aj strach a nepokoj . Načo sa pýtať , kto účet platí , kto v lásku veril, ľúbil , […]

Pokračovanie článku

Ďakujeme : -))

Ocko náš , náš múdry , smelý , my sme tvoje malé dcéry . Dokonalé veru nie sme . Nech to zlé preč vietor vezme . K narodkám Ti želať chceme , Za všetko Ti Ďakujeme . Vážime si všetky dníčky , že šťastné sú naše sníčky . S tebou dni sú pre nás sviatok . Preto milujeme piatok . Keď sa vraciaš domov k nám . z diaľky …, kde si bez nás sám . […]

Pokračovanie článku

Okno

Dívam sa za tebou , ako nôžkami mi prepletáš , letmo bozk posielam , za mnou sa obzeráš . Prajem ti pekný deň . Pokojný , radostný . Si pre mňa deň čo deň , splnenie túžob , svetlom z tmy . Pozerám za tebou zo smútkom , s radosťou . Zamávaš , podskočíš , topím sa hrdosťou . Prajem ti krásny deň . Pokojný , radostný . budem […]

Pokračovanie článku

Z tých bezsenných . . .

Otváram oči a prepadnú ma myšlienky , ten nápor v hlave je zas pre mňa priveľký . Len bdiem a rozmýšľam , zbytočne ukladám . Spomienky , čo pomaly už uložiť nie je kam . Zabudnúť , odpustiť , vymeniť za iné ? Prečo to zlé v hlave , samo v nás nezhynie . Trápia ma bolesti čo v duši sa nehoja , tie slová čo nechápem , z nich som tak nesvoja . […]

Pokračovanie článku

Len ty a ja

Pozerám sa na teba a rozmýšľam , ako ďalej . Ako to zvládať , čo život , v tejto izbe malej . Už toľko krát som cítila smútok , bolesť či strach . Teraz si tu , nemyslím už na nič a nechcem to vzdať . Zvláštna to samota , s tebou je inakšia . Ja nie som ja a ty nie si sen ,ale skutočnosť najkrajšia . Pozerám na teba , na rúčku […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Zadržali muža, ktorý chcel Rusom pomôcť s atentátom na Zelenského. Zbieral informácie o letisku Rzeszów

Zadržali muža, ktorý chcel Rusom pomôcť s atentátom na Zelenského. Zbieral informácie o letisku Rzeszów

18.04.2024 18:23

Zelenskyj poľské letisko používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 11990x
Priemerná čítanosť článkov: 1499x

Autor blogu

Kategórie